Deardan & Friends | campagne Pleegzorg Nederland

Voor 22.000 kinderen in Nederland is een stabiel en veilig thuis niet vanzelfsprekend. De awardwinning campagne Open je Wereld voor Pleegzorg Nederland komt uit de koker van het Rotterdamse bureau Deardan & Friends. De campagne nodigt mensen uit om te onderzoeken of en hoe pleegzorg in hun wereld past. Ik werd gevraagd om mee te denken over teksten voor abri’s, radiocommercials met Gijs Staverman en een script voor de PR-campagne waarin een jongetje zonder veilig thuis vraagt om een veilige plek.

script radiocommercial Open je wereld - spot 1 van 3

VO: ‘Hoe is het om voor het kind van een ander te zorgen?’

SFX: [voetbalgeluiden, ‘jaaa Jamie’, ‘aaaah, volgende keer beter’]

VO: ‘Nou, zo bijvoorbeeld. Een kind twee weekenden per maand en in de schoolvakanties opvangen. En haar het zelfvertrouwen geven dat ze nodig heeft.

Help een kind zo thuis mogelijk op te groeien.
Kijk wat jij kunt doen op Open je wereld.nu’

Vorige
Vorige

Libelle | De beste kampeerverhalen

Volgende
Volgende

CircusPatz | kinderboeken